~GummY~

~GummY~
weeeeee

Sunday, January 11, 2009

updates!

"tp ko skang ni same kolej dgn midie ke awek ak?"
hhehe..dah ade awek rupenye kau..luckily ur not wit HER!
i just hate HER darn much! bcoz she is too choosy in fren!
wutever!..mybe i just hate "anak2 org kaya"..so not me..
erm..im going to leave couples of hour frm now heading to Muadzam city the greatest..
n mybe its hard for to online there...
my lappy is stil in the hospital..
there r still smthing wrong smewhere..
i need to cnctr8 on my study now!
i have 2 midterms n several quizes !
walla! irma wake up! wake up!

stil now..i can't forget him..
yes its true my fren...
im in love with him..but mybe the time has passed by..
its really hurt when he telling me the story..
OMG! atoy..u r reaallllly rite..
its not easy being me..
its a taff time for me now..
i just have to decrease my love to him as i tot mybe he doesn't need me at all!
im just be as stupid as human can on earth!

now,im facusing on my program..
my sister r busy with her wedding this coming April..
the exciment are getting there..
its really influent me and inspired me to kurus cpt2!!
hahaha..
i hope so!
at least i can lose my weight..
so i can look a bit smaller then before..
nway..i try my hardest...

im going to take my bath now..
its alredy 1.30 am..
hahaha..
catch my dear blog later..

2 comments:

FatinDayana said...

weh, ko jangan biarkan lelaki ni menguasai diri ko okay..kita ni berhak untuk gembira tau...memang la kalo dah suke kat orang tu susah nak lupa...tapi bila ko dah lupe..i2 sume akan jadi pengalaman untuk ko..pengalaman manis kot..haha

weh kakak ko nak kawin nnti ko cuci la mata...kat wedding ni lar ramai cowok2 yang leh ko ngorat..hehe..i2lah pengalaman aku kat wedding abang aku...tapi, dalam hati aku ader sorang jer...haha...susah betul nak buang...hanya leh wat pembedahan hati jer..
haha..
fatindayana

GuMmYBeAr said...

hahah..thanks kak dye..yea i noe sgt susah nk buang kan..
sbb tu ko sgt memahami aku..tapi xpe..
aku rse aku akn berjaye buang die dlm hdup aku..jgn rsau..luv ya!