~GummY~

~GummY~
weeeeee

Friday, August 7, 2009

Aku Sakit


Bangunkan aku dari tidur panjangku


Sadarkan aku dari mimpi tentangmu

Ku salah bila ku berharap padamu

Salah ku paksa kau tuk mengagumi ku

i am listening to AKu sakit , wali band. its a sad song =(
bila dengar2 balik mmg kena lah lagu ni dgn aku sekarang.
haish. malu nk mengaku tapi meleleh2 jugak lah tadi .
Teringat banyak benda plus rindu apa nak buat dah nasib badan.

Sedar lah Irma sedar lah. bila nk sedar. haish.
tgh dengar lagi lagu ni rasa ada benda yg nk jatuh T__T
Malam ni sangat bosan bila bosan benda yang x patut layan pon jadi layan.

Tuhan tolonglah. Bantu lah hamba mu ini.


2 comments:

nurulyena said...

alamakk. mung ni. jgn ngis2 doang dong!!! smile!!!! ;)

GuMmYBeAr said...

heee..yelah ina..x ngiss..smileeee