~GummY~

~GummY~
weeeeee

Thursday, July 30, 2009

Stressfull nite,,

Hurm.. currently at home. just arrived at serdang at 8 plus2 pm.

okay apa nak cerita now ni.. cerita dia bermula apabila hp tibe2 berbunyi msg. dlm ht dh terdetik
"erm .....ke?" bila check tguk2 betul..tapi..

situasi :

bila baca msg tuh hati tiba2 rasa jatuh muka rasa berubah kaki jadi lemah tangan jadi ketar2
rasa kecik hati pon mungkin jga tapi entah la tak dapat nk describe sebenarnya rasa apa.

HP motorola itu antara benda yang paling saya sayang. tapi keadaan tak mengizin untuk hp motorola itu berada dengan saya dlm jangka masa yg lama. erm.. sbb bukan saya punya.

tapiii masalah nya hp itu rosak berkali2 entah kenapa. tanda2 awal nak rosak masa itu ingt lagi dkt depan pintu rumah di ilmiah. letak hp tu dekat bawah sekejap sbb pintu rumah terkunci.

bila angkat tenguk2 screen hp dah blank..dalam hati "shit apahal plak ni"
masuk rumah terus charge igtkan batery habis. bila dah charge tiba2 tak boleh tutup pula,
petanda apa ni wahai motorola oi..

after berapa hari dah tahu sebab apa . hurm tak nak ingat lagi,.
tiba2 hari ni rasa benda yg sama.. sakitnya!!

terus menangis padahal seblom tuh tgh seronok main dengan blanket n prince.
masuk bilik kunci pintu lepas tu banjir sekor2. perangai macam budak 19 thun ke tu?
mungkin apabila it comes to Irma SI bodoh..hahah

apa yang berlaku selepas itu huhu biar saya saja lah yg tahu, rasa malu pon ada. biasa la perangai ni bila dah buat baru fikir
"apsal la aku g nangis . malu gle!"
bla bla bla bla..apa2 pon benda dah jadi n sekarang ni still lagi rasa berdebar2.
tak tahu apa pulak lepas ni.
kalo nak layan rasa kecik hati sampai xmas 2020 pon tak habis.

lepas dah okey skit terus sembahyang Isyak. nangis lagi.
terlalu rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu dgn hal dlu2 n terlalu takutttt dgn hal dluu.

susah senang hanya saya yang tahu. jatuh bangun hanya saya yang tahu. dalam hati dah ada banyak patern2 corak. Happy?
dah lama tak ada dlam kamus hidup saya.

apa2 pon hidup kene chill lah! x kesah la mcm2 mana gaya pon. midterm next week hari isnin. sila sedar diri.

sekian.

1 comment:

charfeenie said...

sudah la royyy
aku taw ape mksd post niiii
ngn aku xyah rahsie2...
huhuhuhuhu