~GummY~

~GummY~
weeeeee

Sunday, February 22, 2009

20 perkara tentang Irma.

1. aku bukan seorang yang sempurna tapi aku suka simple. sometimes less is more.

2. aku suka warna merah, hitam and hijau..=)

3. aku anak bongsu yang sangat sensitive. mengada-ngada lah katakan.

4. aku suka ikat rambut.tak suka lepas.rimas..

5. aku suka assesories.tapi kadang-kadang aku tak tahu assesories apa yang aku suka..sigh

6. aku suka sangat minum air yogourt. sebab tu aku mokmok.haha!~

7. aku tak boleh hidup kalo dalam wallet aku kosong.at least kena ada 50ringgit.baru rasa save.

8. aku respect orang yang boleh bawa kereta.tak tahu kenapa sebab ramai org boleh bawa kereta.( apakah?)

9. aku tak pandai jaga barang even aku sayang sangat barang tu.( ni mmg masalah aku )

10. aku potong rambut setahun sekali..kot..

11. kalau mandi, aku suka cakap sorang-sorang. ( gila tahap dewa..=> )

12. aku suka lukis gambar baju kahwin aku.hihi..

13. aku ni pelupa.kadang-kadang aku blurr sepanjang hari.

14. aku suka makan petai! faveret aku..tak boleh tahan beb!

15. aku jarang jeles dengan orang..(pecaya tak? believe it!)

16. aku suka simpan resit.tak kisah la resit apa.kadang-kadang buat semak wallet je.

17. aku suka balik kampung.hihi..sebab aku suka kampung!

18. aku boleh terima semua jenis orang dalam hidup aku.tapi aku tak suka pemarah..hidup selalu kena chill bro..=)

19. aku tak suka bear..heeee

20. aku sayang gila family aku! no doubt!

heheh..ni jela yang aku boleh senarai..20 things about me.
how about u???

No comments: